Header Ads

header ad

Penarafan SKPBB Model Sekolah KBAT


Alhamdulillah SKPBB telah pun selesai dipantau oleh pasukan pemantau dari Bahagian Pembangunan Kurikulum (BPK) Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) yang diketuai oleh Puan Hasneeda bagi Penarafan Sekolah KBAT KPM 2020.

Tahniah SKPBB kini merupakan model sekolah amalan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) bagi negeri Terengganu bagi kategori sekolah rendah.

Turut hadir pada hari pemantauan ialah pegawai JPN Terengganu, pegawai-pegawai pembimbing KBAT dari JPNT, pegawai SIP, SISC+, PPS dan tidak ketinggalan pegawai-pegawai dari PPD Kuala Terengganu.


Ucapan jutaan terima kasih atas sokongan dan semangat daripada Tuan Pengarah JPNT Encik Salim bin Ab Ghani, Timb. Pengarah Pembelajaran Tuan Haji Azman dan juga Tuan PPD KT Tuan Haji Jelani bin Sulong.

Tidak ketinggalan yang banyak memberi inspirasi dan bantuan kepada sekolah, Encik Mohd Noor bin Arifin, Yang Dipertua PIBG SKPBB.

Tidak lupa ucapan tahniah dan jutaan terima kasih buat guru dan kakitangan sekolah yang bertungkus lumus siang dan malam dengan komitmen yang besar bagi mencapai target sekolah model KBAT 2020. Anda semua memang hebat!

SKPBB HEBAT #SUPERBb

No comments

Powered by Blogger.